Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Answer questions about the train transport service
Automatic answering machine
Computer telephone integration
Electronic data transmission
Mobile communication
Mobile communications network
Mobile communications system
Mobile network
Mobile network operator
Mobile phone operator
Mobile telecommunication services
Mobile telephone network
Mobile telephony
Provide information on train services
Provide information to passengers on train services
Receptionist
Switchboard operator
TAS
Telematics
Telematics services
Telephone answering machine
Telephone answering service
Telephone answering service operator
Telephone answering set
Telephone switchboard operator

Vertaling van "Telephone answering service " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
telephone answering service | TAS [Abbr.]

telefoonbeantwoorder




receptionist | switchboard operator | telephone answering service operator | telephone switchboard operator

centralist telefooncentrale | telefonist | telefonist | telefoniste


automatic answering machine | telephone answering machine | telephone answering set

automatische antwoordinrichting | telefoonantwoordapparaat | telefoonbeantwoorder


provide information on train services | provide information to passengers on train services | answer questions about the train transport service | provide information on the services available on board a train

vragen over treinvervoerdiensten beantwoorden


mobile communication [ mobile communications network | mobile communications system | mobile network | mobile network operator | mobile phone operator | mobile telephone network | mobile telephony | [http ...]

mobiele communicatie [ exploitant van een mobiel netwerk | mobiel communicatiesysteem | mobiele telefonie | mobieletelefoniebedrijf | mobilofoonnet ]


Computer telephone integration (CTI) | Electronic data transmission | Telematics | Telematics services

Telematica
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
If question 1 is answered in the affirmative: may a provider who makes telephone numbers available, and who is obliged under national legislation to request a subscriber’s consent prior to inclusion in standard telephone directories and standard directory enquiry services, differentiate in the request for consent on the basis of the non-discrimination principle according to the Member State in which the company requesting the infor ...[+++]

Als vraag 1 bevestigend wordt beantwoord: mag de aanbieder die telefoonnummers in gebruik geeft, en die op grond van een nationale regeling gehouden is de abonnee toestemming te vragen voor opname in standaard telefoongidsen en standaard abonnee-informatiediensten, in de vraag om toestemming op grond van het non-discriminatiebeginsel differentiëren naar de lidstaat waarin de onderneming die verzoekt om informatie als bedoeld in artikel 25, tweede lid, van richtlijn 2002/22/EG, de telefoongids en abonnee-informatiedienst aanbiedt?


A telephone link is then set up with the appropriate emergency call centre (also known as public safety answering points - PSAPs) and details of the accident are sent to the rescue services, including the time of incident, the accurate position of the crashed vehicle and the direction of travel.

Dan wordt er een telefoonverbinding gemaakt met de aangewezen alarmcentrale (Public Safety Answering Point - PSAP) en worden details van het ongeval, waaronder het tijdstip van het ongeval, de juiste positie van het betrokken voertuig en de rijrichting, doorgestuurd naar de hulp-diensten.


A telephone link is then set up with the appropriate emergency call centre (also known as public safety answering points - PSAPs) and details of the accident are sent to the rescue services, including the time of incident, the accurate position of the crashed vehicle and the direction of travel.

Dan wordt er een telefoonverbinding gemaakt met de aangewezen alarmcentrale (Public Safety Answering Point - PSAP) en worden details van het ongeval, waaronder het tijdstip van het ongeval, de juiste positie van het betrokken voertuig en de rijrichting, doorgestuurd naar de hulp-diensten.


In the last phase of pre-registration the agency set up an additional, rapid telephone answering service for help with any problems.

In de laatste fase van de preregistratie heeft het bureau een hotline opengesteld om hulp te bieden bij eventuele problemen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
A telephone link is then set up with the appropriate emergency call centre (also known as public safety answering points - PSAPs) and details of the accident are sent to the rescue services, including the time of incident, the accurate position of the crashed vehicle and the direction of travel.

Dan wordt er een telefoonverbinding gemaakt met de aangewezen alarmcentrale (Public Safety Answering Point - PSAP) en worden details van het ongeval, waaronder het tijdstip van het ongeval, de juiste positie van het betrokken voertuig en de rijrichting, doorgestuurd naar de hulp-diensten.


EuropeDirect, the service which answers any question about the EU in any EU language (telephone 00800 6 7 8 9 10 11), reports that around 25% of the questions it receives concern mobility.

EuropeDirect, de dienst die elke vraag over de EU in elke gewenste EU-taal beantwoordt (telefoon 00800 6 7 8 9 10 11), meldt dat ongeveer 25% van de ontvangen vragen over mobiliteit gaat.


- better promotion of the use of modern technologies, in particular, internet access to the text of the Constitution and explanations as to its content, as well as internet and telephone services to provide answers to questions on the content of the Constitution;

- intensievere bevordering van het gebruik van moderne technieken, met name toegang via internet tot de tekst van de grondwet en uitleg over de inhoud ervan, alsook internet- en telefoondiensten om vragen over de inhoud van de grondwet te beantwoorden;


better promotion of the use of modern technologies, in particular, internet access to the text of the Constitution and explanations as to its content, as well as internet and telephone services to provide answers to questions on the content of the Constitution;

intensievere bevordering van het gebruik van moderne technieken, met name toegang via internet tot de tekst van de grondwet en uitleg over de inhoud ervan, alsook internet- en telefoondiensten om vragen over de inhoud van de grondwet te beantwoorden;


32. Calls for a telephone service to be established in all Parliament's offices throughout the Union, which the public would be invited to call and put their questions to; recommends that the answers to the most frequently asked questions are communicated to a wider public;

32. dringt erop aan dat in alle EP-kantoren in de gehele Unie een telefoondienst wordt opgezet en dat de burger wordt uitgenodigd hier zijn vragen te stellen; spreekt de aanbeveling uit dat de antwoorden op de meest gestelde vragen aan een breder publiek worden bekend gemaakt;


A telephone link is then set up with the appropriate emergency call centre (also known as public safety answering points - PSAPs) and details of the accident are sent to the rescue services, including the time of incident, the accurate position of the crashed vehicle and the direction of travel.

Dan wordt er een telefoonverbinding gemaakt met de aangewezen alarmcentrale (Public Safety Answering Point - PSAP) en worden details van het ongeval, waaronder het tijdstip van het ongeval, de juiste positie van het betrokken voertuig en de rijrichting, doorgestuurd naar de hulp-diensten.


w