Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertising art director
Advertising director
Art director
Artistic projects manager
Casting director
Contribute to developing a creative choreography
Contribute to the development of a creative project
Creative Europe
Creative arts
Creative coordinator
Creative dance therapy
Creative director
Creative expression
Creative industries
Creative manager
Creative sector
Creative subjects
Directors
Expressive arts
Expressive subjects
Gastro-urological director
Managing director

Vertaling van "creative director " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
advertising director | creative manager | creative coordinator | creative director

creatief directeur | creative director reclame


advertising art director | creative director | art director | artistic projects manager

set designer | art director | production designer


contribute to developing a choreography that is creative | contribute to developing a creative choreography | contribute to the development of a creative choreography | contribute to the development of a creative project

bijdragen aan de ontwikkeling van creatieve choreografie


Creative Europe | Creative Europe - A new framework programme for the cultural and creative sectors (2014-2020)

Creatief Europa | Creatief Europa - een nieuw kaderprogramma voor de culturele en creatieve sectoren (2014-2020)


creative arts | creative expression | creative subjects | expressive arts | expressive subjects

expressievakken | muzische vakken


creative industries | creative sector

creatieve bedrijfstak | creatieve sector






Gastro-urological director

gastro-urologische geleidesonde


managing director [ Directors(ECLAS) ]

ondernemingsdirecteur [ bestuurder van een onderneming ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A successful film is, first and foremost, the brainchild of all creative individuals, whose names appear on the screen in the credits at the end of the film: screenwriters, directors, technical squads, camera operators, photographers, special effects teams, etc. It is their common work that shapes our cultural identity and opens the door for diversity within our local, national and European cultures.

Een succesvolle film is eerst en vooral het geesteskind van alle creatieve personen wier namen in de aftiteling aan het einde van de film op het doek verschijnen: scenarioschrijvers, regisseurs, technische diensten, cameramensen, fotografen, special effects-teams, enz. Het is hun gezamenlijke inspanning die vormt geeft aan onze culturele identiteit en de deur opent voor diversiteit binnen onze plaatselijke, nationale en Europese cultuur.


Eric Hollander, Creative Director from AIRONAIR, expert in branding/communication.

Eric Hollander, creatief directeur bij AIRONAIR, deskundige in branding/communicatie.


The Commissioner will launch the public consultation at a press conference in Brussels today with Peter Dundas, Creative Director of Emilio Pucci, one of Italy's oldest luxury brands.

De Commissaris geeft vandaag het startsein voor de openbare raadpleging op een persconferentie in Brussel met Peter Dundas, Creative Director van Emilio Pucci, een van de oudste Italiaanse merken van luxeartikelen.


Prominent jury members included Creative Director Managing Partner Erik Spiekermann from Germany; Riitta Brusila-Räsänen, Professor of Graphic Design from the University of Lapland, Finland; Szymon Skrzypczak, a prize-winning young designer from Poland; Elisabeth Mercier, Director of Agence BIO from France; Urs Niggli, Director of the Research Institute of Organic Agriculture (FiBL) from Switzerland; Tom Václavík, a marketing expert for organic products from the Czech Republic and President of the International Organic Retailers Association; and Craig Sams, the Chair of the Soil Association from the UK.

De prominentste juryleden zijn creatief directeur en managingpartner Erik Spiekermann (Duitsland), Riitta Brusila-Räsänen , professor grafisch ontwerp van de universiteit van Lapland / Finland, Szymon Skrzypczak , een bekroond jong ontwerper uit Polen, Elisabeth Mercier , directeur van Agence BIO (Frankrijk), Urs Niggli , directeur van het onderzoeksinstituut voor biologische landbouw (FiBL – Zwitserland), Tom Václavík , expert marketing van biologische producten en voorzitter van de internationale vereniging van kleinhandelaars in bioproducten (Tsjechië), en Craig Sams , voo ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Well-known jury members are Riitta Brusila-Räsänen, Professor of Graphic Design from the University of Lapland / Finland; Professor, Honorary Doctor, Creative Director Managing Partner Erik Spiekermann from Germany; Elisabeth Mercier, Director of Agence BIO from France; Urs Niggli, Director of the Research Institute of Organic Agriculture (FiBL) from Switzerland; Szymon Skrzypczak, a prize-winning young designer from Poland; Tom Václavík, a marketing expert for organic products from the Czech Republic and President of the International Organic Retailers Association; and Craig Sams, the Chair of the Soil Association from the UK.

Bekend juryleden zijn: Riitta Brusila‑Räsänen , professor grafisch ontwerp van de universiteit van Lapland / Finland, professor, doctor honoris causa, creatief directeur en managingpartner Erik Spiekermann (Duitsland), Elisabeth Mercier , directeur van Agence BIO (Frankrijk), Urs Niggli , directeur van het onderzoeksinstituut voor biologische landbouw (FiBL – Zwitserland), Szymon Skrzypczak , een bekroond jong ontwerper uit Polen, Tom Václavík, expert marketing van biologische producten en voorzitter van de internationale vereniging van kleinhandelaars in bioproducten (Tsjech ...[+++]


Prominent jury members include Professor, Honorary Doctor, Creative Director Managing Partner Erik Spiekermann from Germany; Riitta Brusila-Räsänen, Professor of Graphic Design from the University of Lapland / Finland; Szymon Skrzypczak, a prize-winning young designer from Poland; Elisabeth Mercier, Director of Agence BIO from France; Urs Niggli, Director of the Research Institute of Organic Agriculture (FiBL) from Switzerland; Tom Václavík, a marketing expert for organic products from the Czech Republic and President of the International Organic Retailers Association; and Craig Sams, the Chair of the Soil Association from the UK.

Tot de prominente juryleden behoren professor, eredoctor, creatief directeur en beherend vennoot Erik Spiekermann uit Duitsland; Riitta Brusila-Räsänen, professor grafisch design van de universiteit van Lapland/Finland; Szymon Skrzypczak, een veelbekroonde jonge ontwerper uit Polen; Elisabeth Mercier, directeur van Agence BIO uit Frankrijk; Urs Niggli, directeur van het onderzoeksinstituut voor biologische landbouw (FiBL) uit Zwitserland; Tom Václavík, een Tsjechische marketingdeskundige voor biologische producten en voorzitter van de internationale organisatie voor biol ...[+++]


This situation has been made even more complicated by the lack of a coherent policy on the part of the European Commission, with the Directorate-General responsible for the single market and copyright, on the one hand, and the DG for competition policy, on the other, often acting for their own account and without any overall view of the sector concerned, especially as regards the interests of the creative talents of Europe.

Deze situatie is nog complexer geworden door het ontbreken van een samenhangend beleid van de Europese Commissie, waarbinnen zowel het directoraat-generaal dat verantwoordelijk is voor de interne markt en de intellectuele eigendom, als het directoraat-generaal dat bevoegd is op mededingingsgebied, vaak op eigen houtje handelt zonder dat er een totaalvisie op de sector is, onder meer wat betreft de belangen van de makers van creatieve inhoud in Europa.


The MEDIA programme should encourage authors (scriptwriters and directors) in the creative process and encourage them to develop and adopt new creative techniques which will strengthen the innovative capacity of the European audiovisual sector.

Het MEDIA-programma moet auteurs (scenarioschrijvers en regisseurs) stimuleren bij het creatieve proces en hen aanmoedigen nieuwe creatieve technieken te ontwikkelen en toe te passen zodat het innovatievermogen van de Europese audiovisuele sector wordt vergroot.


(8) The MEDIA programme should encourage authors (such as scriptwriters and directors) in the creative process and encourage them to develop and adopt new creative techniques which will strengthen the innovative capacity of the European audiovisual sector.

(8) Het MEDIA-programma moet auteurs (zoals scriptschrijvers en regisseurs) in hun creatieve activiteiten aanmoedigen en hen ertoe aanzetten nieuwe, creatieve technieken te ontwikkelen en in gebruik te nemen, zodat het innovatieve vermogen van de Europese audiovisuele sector wordt vergroot .


(6 a) The MEDIA programme should encourage authors (scriptwriters and directors) in the creative process and encourage them to develop and adopt new creative techniques which will strengthen the innovative capacity of the European audiovisual sector.

(6 bis) Het MEDIA-programma moet auteurs (scriptschrijvers en regisseurs) in hun creatieve activiteiten aanmoedigen en hen ertoe aanzetten nieuwe, creatieve technieken te ontwikkelen en in gebruik te nemen, zodat het innovatieve vermogen van de Europese audiovisuele sector wordt vergroot.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'creative director' ->

Date index: 2021-10-16
w