Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise on teaching methods
Apply pre-teaching methods
Applying pre-teaching methods
Curricula and teaching methods
Employ pre-teaching methods
Implement pre-teaching methods
Pedagogy
Recommend teaching methods
Special needs education
Special-needs education
Suggest teaching approaches
Suggest teaching methods
Teaching method
Teaching methods for special needs students
Teaching methods for special-needs students
Teaching methods used in various educational systems
Training methods

Vertaling van "suggest teaching methods " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
suggest teaching approaches | suggest teaching methods | advise on teaching methods | recommend teaching methods

raad geven over onderwijsmethoden | advies geven over onderwijsmethoden | adviseren over onderwijsmethoden


employ pre-teaching methods | implement pre-teaching methods | apply pre-teaching methods | applying pre-teaching methods

preteaching-methoden toepassen


teaching methods for special needs students | teaching methods for special-needs students | special needs education | special-needs education

op bijzondere behoeften gericht onderwijs | buitengewoon onderwijs | onderwijs voor leerlingen met bijzondere behoeften


teaching method [ pedagogy | Training methods(ECLAS) ]

pedagogische methode [ pedagogie ]




curricula and teaching methods

les- en opleidingsprogramma's


teaching methods used in various educational systems

in verschillende onderwijssystemen gebruikte onderwijsmethoden
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
40. Stresses the importance of addressing the needs of children at school from a very young age; recommends that the Member States adopt innovative measures and incorporate them into learning processes in- and outside of school, and reform or update school environments, teaching methods and teacher competences; suggests that school curricula in Member States be adapted to include class visits to other countries during the school year, taking education beyond the classroom at a very early stage;

40. onderstreept dat het van belang is om al op zeer jonge leeftijd in te gaan op de behoeften van kinderen op school; beveelt de lidstaten aan innovatieve maatregelen vast te stellen en op te nemen in de leerprocessen op school en daarbuiten, en de schoolomgeving, de lesmethoden en de vaardigheden van de leerkrachten aan te passen of te actualiseren; stelt voor de schoolcurricula zodanig aan te passen dat klassen tijdens het schooljaar een bezoek aan andere landen brengen, zodat het onderwijs al zeer vroeg ook buiten het klaslokaal plaatsvindt;


12. Suggests that the Member States be urged to implement public policies to support the introduction of new technologies and that the introduction of digital teaching methods be promoted; calls on the Commission to encourage exchanges of best practice between Member States and with countries outside the EU;

12. beveelt aan om de lidstaten te verzoeken om overheidsbeleid te voeren voor de ondersteuning van de invoering van nieuwe technologieën en de invoering van digitale onderwijsmethoden te stimuleren; verzoekt de Commissie de uitwisseling van goede praktijken tussen de lidstaten onderling en met landen buiten de EU aan te moedigen;


15. Suggests that the Member States be urged to implement public policies to support the introduction of new technologies and that the introduction of digital teaching methods be promoted; calls on the Commission to encourage exchanges of best practice between Member States and between Member States and countries outside the EU;

15. beveelt aan dat de lidstaten wordt verzocht om overheidsbeleid voor de ondersteuning van de invoering van nieuwe technologieën en dat de invoering van digitale onderwijsmethoden wordt gestimuleerd; verzoekt de Commissie de uitwisseling van goede praktijken tussen de lidstaten onderling en tussen de lidstaten en de landen buiten de EU aan te moedigen;


12. Suggests that the Member States be urged to implement public policies to support the introduction of new technologies and that the introduction of digital teaching methods be promoted; calls on the Commission to encourage exchanges of best practice between Member States and with countries outside the EU;

12. beveelt aan om de lidstaten te verzoeken om overheidsbeleid te voeren voor de ondersteuning van de invoering van nieuwe technologieën en de invoering van digitale onderwijsmethoden te stimuleren; verzoekt de Commissie de uitwisseling van goede praktijken tussen de lidstaten onderling en met landen buiten de EU aan te moedigen;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Innovation involves creative processes that can be taught and that should be included in the teaching methods used in the Member States, because we need workers with good suggestions for improvements to the job and solution models to tackle the new tasks. However, this means that we need to educate and provide further training for our workforce.

Voor innovatie zijn namelijk creatieve processen nodig die kunnen worden aangeleerd en die onderdeel moeten gaan uitmaken van de in de lidstaten gebruikte onderwijsmethodes. We hebben namelijk werknemers nodig die bij voortduring met goede voorstellen voor verbeteringen aan hun werkprocessen en met oplossingsmodellen voor de nieuwe taken komen.


Suggestions for the benchmarks to be used under the Open Method of Coordination include: the socio-economic status of the pupils concerned, whether or not they are from a migrant background; the completion of studies (compulsory education) by pupils, whether or not they are from a migrant background; the proportion of teaching staff from a migrant background; the intercultural skills of the teaching staff; the education system’s capacity to allow social mobility; the ...[+++]

In het kader van de open coördinatiemethode zou o.m. gebruik kunnen worden gemaakt van de volgende benchmarks: de sociaaleconomische situatie van immigranten en anderen; de vraag of immigranten en anderen hun studies hebben afgerond (leerplicht); het percentage docenten met een immigrantenachtergrond; de interculturele vaardigheden van het docentenkorps; de mate waarin de school openstaat voor alle maatschappelijke geledingen; het stimuleren van meertaligheid in het openbaar onderwijs; en de mate waarin het onderwijs openstaat voor alle kinderen en jongeren.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'suggest teaching methods' ->

Date index: 2024-05-12
w