Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise on learning methods
Advise on teaching methods
Advises on learning methods
Apply pre-teaching methods
Applying pre-teaching methods
Confer on learning methods
Curricula and teaching methods
Educational Adviser with teaching qualifications
Employ pre-teaching methods
Implement pre-teaching methods
Make recommendations on learning methods
Pedagogy
Recommend teaching methods
Suggest teaching approaches
Suggest teaching methods
Teaching method
Training methods

Vertaling van "Advise on teaching methods " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
suggest teaching approaches | suggest teaching methods | advise on teaching methods | recommend teaching methods

raad geven over onderwijsmethoden | advies geven over onderwijsmethoden | adviseren over onderwijsmethoden


advises on learning methods | make recommendations on learning methods | advise on learning methods | confer on learning methods

adviseren over leermethoden | advies geven over leermethoden | raad geven over leermethoden


employ pre-teaching methods | implement pre-teaching methods | apply pre-teaching methods | applying pre-teaching methods

preteaching-methoden toepassen


teaching method [ pedagogy | Training methods(ECLAS) ]

pedagogische methode [ pedagogie ]


Educational Adviser with teaching qualifications

pedagogisch adviseur met een akte van pedagogische bekwaamheid




curricula and teaching methods

les- en opleidingsprogramma's
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Two are of particular concern here: generalised acquisition of new skills and the development of innovative approaches to teaching and learning, with particular emphasis on active user-based teaching methods or greater interaction between sectors and levels.

Twee daarvan verdienen in dit verband te worden vermeld: het verwerven van nieuwe vaardigheden voor allen en de ontwikkeling van innovatie in de gebruikte leer- en onderwijsmethoden. Deze leer- en onderwijsmethoden worden gekenmerkt door actieve, op de gebruiker gerichte methoden of door een grotere openheid tussen sectoren en niveaus.


Evidence is provided here that Tempus results were made available to the so called 'Teaching and Teaching Methods Associations', special bodies responsible for the development of education standards based on a bottom-up approach.

Er wordt bewijsmateriaal aangevoerd dat de resultaten van Tempus ter beschikking zijn gesteld van de zogenoemde "Verenigingen voor onderwijs en onderwijsmethodes", speciale organen die op basis van een bottom-up benadering onderwijsnormen moeten opstellen.


teaching and training bodies to accommodate new learning tools in their programmes and to adapt teaching methods to promote creativity and innovation,

onderwijs- en opleidingsinstellingen om nieuwe leerinstrumenten in hun programma's op te nemen en onderwijsmethoden aan te passen om creativiteit en innovatie te bevorderen


In order to enable teachers to adapt their teaching methods to the evolving needs of learners, there is a need for them regularly to update existing skills and/or develop new ones.

Om leraren in staat te stellen hun onderwijsmethoden af te stemmen op de veranderende behoeften van de leerlingen, moeten zij regelmatig hun vaardigheden kunnen opfrissen en/of nieuwe vaardigheden kunnen ontwikkelen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Evidence is provided here that Tempus results were made available to the so called 'Teaching and Teaching Methods Associations', special bodies responsible for the development of education standards based on a bottom-up approach.

Er wordt bewijsmateriaal aangevoerd dat de resultaten van Tempus ter beschikking zijn gesteld van de zogenoemde "Verenigingen voor onderwijs en onderwijsmethodes", speciale organen die op basis van een bottom-up benadering onderwijsnormen moeten opstellen.


Two are of particular concern here: generalised acquisition of new skills and the development of innovative approaches to teaching and learning, with particular emphasis on active user-based teaching methods or greater interaction between sectors and levels.

Twee daarvan verdienen in dit verband te worden vermeld: het verwerven van nieuwe vaardigheden voor allen en de ontwikkeling van innovatie in de gebruikte leer- en onderwijsmethoden. Deze leer- en onderwijsmethoden worden gekenmerkt door actieve, op de gebruiker gerichte methoden of door een grotere openheid tussen sectoren en niveaus.


ICT is no panacea, but can be conducive to active teaching methods, contribute to better quality teaching and act as a catalyst for change.

Zonder een wondermiddel te zijn, kan de IT-technologie de uitvoering van actieve pedagogieën bevorderen, bijdragen aan onderwijs van betere kwaliteit en een katalysator voor verandering vormen.


ICT is no panacea, but can be conducive to active teaching methods, contribute to better quality teaching and act as a catalyst for change.

Zonder een wondermiddel te zijn, kan de IT-technologie de uitvoering van actieve pedagogieën bevorderen, bijdragen aan onderwijs van betere kwaliteit en een katalysator voor verandering vormen.


Similarly, primary school teachers who are required to teach their pupils foreign languages should be provided with training in languages and teaching methods.

Ook zouden docenten in het basisonderwijs die aan zeer jonge leerlingen levende talen onderwijzen, een taalkundige en methodologische opleiding moeten krijgen.


- laying emphasis on the improvement of spoken skills, the study of language learning strategy and teaching methods and refreshing knowledge of the culture of the country whose language they are or will be teaching,

- de nadruk te leggen op een betere spreekvaardigheid, op een kritische beschouwing van de strategie van het leerproces en de methodologie van het taalonderwijs en op de actualisering van de kennis van de cultuur van het land waarvan de betrokkenen de taal onderwijzen of zullen onderwijzen;


w