Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
College preparatory high school education
Compensatory education
Education for highly gifted children
High school physical education teacher
High school special education teacher
High school special needs teacher
Physical education teacher secondary school
Pre-university education
Primary school SEN teacher
Primary school special needs teacher
School for handicapped children
School for the blind
School for the deaf
Secondary school physical education tutor
Secondary school teacher of physical education
Special education
Special education teacher
Special educational needs teacher in high school
Special educational needs teacher primary school
Special educational needs teacher secondary school
Special teaching
Special-needs education
Teacher in education outside the school sector

Vertaling van "High school special education teacher " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
high school special education teacher | special educational needs teacher in high school | high school special needs teacher | special educational needs teacher secondary school

leerkracht bijzonder voortgezet onderwijs | leraar buitengewoon secundair onderwijs | leerkracht speciaal voortgezet onderwijs | lerares bijzonder voortgezet onderwijs


secondary school physical education tutor | secondary school teacher of physical education | high school physical education teacher | physical education teacher secondary school

docent lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs | docente lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs | docent lichamelijke opvoeding secundair onderwijs | leerkracht lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs


primary school special needs teacher | teacher in special educational needs in primary school | primary school SEN teacher | special educational needs teacher primary school

leerkracht bijzonder lager onderwijs | leerkracht speciaal basisonderwijs | leraar speciaal basisonderwijs | leraar/lerares buitengewoon basisonderwijs


special education teacher

leerkracht bij het buitengewoon onderwijs


special education [ compensatory education | education for highly gifted children | school for handicapped children | school for the blind | school for the deaf | special-needs education | special teaching ]

buitengewoon onderwijs [ aanvullend onderwijs | onderwijs voor buitengewoon begaafden | school voor doofstommen | school voor gehandicapte kinderen | school voor slechthorende kinderen ]


college preparatory high school education | pre-university education

Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs | VWO [Abbr.]


teacher in education outside the school sector

leerkracht bij de vorming buiten schoolverband
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
34. Calls on the Member States to promote inclusive schooling, which should involve not just increasing the number of special education teachers, but also integrating children with special educational needs into normal classes;

34. roept de lidstaten ertoe op inclusieve scholen te bevorderen, waarbij er niet alleen voor moet worden gezorgd dat er voldoende leerkrachten voor buitengewoon onderwijs zijn, maar ook dat kinderen met bijzondere leerbehoeften in de gewone klassen worden geïntegreerd;


35. Calls on the Member States to promote inclusive schooling, which should involve not just increasing the number of special education teachers, but also integrating children with special educational needs into normal classes;

35. roept de lidstaten ertoe op inclusieve scholen te bevorderen, waarbij er niet alleen voor moet worden gezorgd dat er voldoende leerkrachten voor buitengewoon onderwijs zijn, maar ook dat kinderen met bijzondere leerbehoeften in de gewone klassen worden geïntegreerd;


Erasmus+, the new EU programme for education, youth and sport (2014-2020), offers grants for teacher exchanges to improve their professional development and supports partnerships between schools, universities and teacher education colleges to develop innovative approaches to teaching.

Erasmus+, het nieuwe EU-programma voor onderwijs, jeugdzaken en sport (2014-2020), biedt subsidies voor uitwisselingen van leraren om hun professionele ontwikkeling te bevorderen en ondersteunt partnerschappen tussen scholen, universiteiten en lerarenopleidingen om innovatieve benaderingen inzake onderwijs te ontwikkelen.


The complainant stated that her daughter joined the European School Brussels II in September 1997 and received assistance under that school' special educational needs programme during the school years 1998-99 and 1999-2000.

Indienster verklaarde dat haar dochter in september 1997 op de Europese School Brussel II was ingeschreven en ondersteuning kreeg in het kader van het programma voor speciale onderwijsbehoeften in de schooljaren 1998-99 en 1999 -2000.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The young winners and their teachers will accompany Commissioner Michel on a visit to the Kicukiro Health Centre, meet students of the Kigali High School and visit the Kimisagara Youth Centre. They will lay a wreath at the Gisozi Genocide Memorial and visit the museum there, and meet young orphan household heads assisted by the Nkundabana project.

De winnaars en hun leraren gaan nu samen met commissaris Michel op bezoek in een ziekenhuis in Kicugiro. Daarna hebben zij een ontmoeting met leerlingen van een middelbare school in Kigali, gaan zij naar een ontmoetingscentrum voor jongeren in Kimisagara, plaatsen zij een krans bij een monument voor de genocide in Gisozi en bezoeken zij het museum aldaar, en ook maken zij kennis met jonge weeskinderen die tevens gezinshoofd zijn en die gesteund worden in het kader van het project Nkundabana.


30. Recommends that the Commission support mobilisation programmes and transitory education programmes with a particular focus on the effectiveness of strategies to get working children into formal daytime education, such as bridge schools and classes, that help children, who have never had formal school education to adjust to the school environment with the assistance of specially ...[+++]

30. beveelt aan dat de Commissie steun verleent aan bewustmakingsprogramma's en programma's voor overgangsonderwijs met bijzondere nadruk op de doeltreffendheid van strategieën om werkende kinderen in het officiële dagonderwijs te krijgen, zoals brugscholen en -klassen, die kinderen die nooit naar school zijn gegaan, helpen om zich in de schoolomgeving te integreren met de hulp van gespecialiseerd onderwijspersoneel;


Recommends that the Commission support mobilisation programmes and transitional education programmes with a particular focus on the effectiveness of strategies to get working children into formal daytime education, such as bridge schools and classes, that help children who have never had formal school education to adjust to the school environment with the assistance of specially ...[+++]

beveelt aan dat de Commissie steun verleent aan bewustmakingsprogramma's en programma's voor overgangsonderwijs met bijzondere nadruk op de doeltreffendheid van strategieën om werkende kinderen in het officiële dagonderwijs te krijgen, zoals brugscholen en -klassen, die kinderen die nooit naar school zijn gegaan, helpen om zich in de schoolomgeving te integreren met de hulp van gespecialiseerd onderwijspersoneel;


supporting training of educators, teachers, trainers, tutors, careers officers and head teachers in the teaching practices, organisational methods, areas of knowledge, methodologies and instruments needed to promote complementarity between formal and non-formal learning, as a strategy to prevent and counteract early school leaving and disaffection among young people;

het ondersteunen van de scholing van opvoeders, leraren, opleiders, tutoren, studie- en beroepskeuzeadviseurs en schooldirecties in didactische praktijken, organisatiemethoden, kennis, praktische methoden en instrumenten om de complementariteit van formele en niet-formele leerprocessen te bevorderen als strategie om voortijdig schoolverlaten en onbehagen bij jongeren te voorkomen en tegen te gaan;


Multimedia should provide a second opportunity to people who were unable to make the most of the first opportunity offered to them by traditional schools. Multimedia educational systems should act as magnets for young people because of the games aspect and the interactivity involved. That is why it is important to make those responsible for primary schools and associations of secondary teachers and providers of vocational training aware of the possibilities.

Multimedia moet toegang geven tot tweede-kansonderwijs, d.w.z. een school voor degenen die niet in staat zijn geweest de eerste kans van het traditionele onderwijs te benutten. Op een dergelijke school is een belangrijke rol weggelegd voor educatieve multimediatoepassingen die dank zij de ludieke en interactieve mogelijkheden een grote aantrekkingskracht op de jongeren kunnen uitoefenen.


The Commission underlined that high-performing European education systems required high quality teachers.

De Commissie onderstreepte dat goed presterende Europese onderwijsstelsels leerkrachten van hoge kwaliteit vereisen.


w