Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise on teaching methods
Apply pre-teaching methods
Applying pre-teaching methods
Curricula and teaching methods
Educational curriculum
Educational materials
Employ pre-teaching methods
Imaging by method
Implement pre-teaching methods
Pedagogy
Recommend teaching methods
School curriculum
School materials
School subjects
Special needs education
Special-needs education
Subjects taught
Suggest teaching approaches
Suggest teaching methods
Teaching aid
Teaching curriculum
Teaching equipment
Teaching materials
Teaching method
Teaching methods for special needs students
Teaching methods for special-needs students
Teaching methods used in various educational systems
Teaching programmes
Training curriculum
Training methods
Training programmes

Vertaling van "Teaching method " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
teaching methods for special needs students | teaching methods for special-needs students | special needs education | special-needs education

op bijzondere behoeften gericht onderwijs | buitengewoon onderwijs | onderwijs voor leerlingen met bijzondere behoeften


teaching method [ pedagogy | Training methods(ECLAS) ]

pedagogische methode [ pedagogie ]




teaching methods used in various educational systems

in verschillende onderwijssystemen gebruikte onderwijsmethoden


employ pre-teaching methods | implement pre-teaching methods | apply pre-teaching methods | applying pre-teaching methods

preteaching-methoden toepassen


suggest teaching approaches | suggest teaching methods | advise on teaching methods | recommend teaching methods

raad geven over onderwijsmethoden | advies geven over onderwijsmethoden | adviseren over onderwijsmethoden


curricula and teaching methods

les- en opleidingsprogramma's


teaching materials [ educational materials | school materials | teaching aid | teaching equipment(UNBIS) ]

onderwijsmateriaal [ leermiddelen | onderwijsmiddel | schoolbenodigdheden ]


teaching curriculum [ educational curriculum | school curriculum | school subjects | subjects taught | training curriculum | Teaching programmes(ECLAS) | Training programmes(ECLAS) ]

onderwijsprogramma [ leerstof | leervak | opleidingsprogramma | schoolprogramma ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Evidence is provided here that Tempus results were made available to the so called 'Teaching and Teaching Methods Associations', special bodies responsible for the development of education standards based on a bottom-up approach.

Er wordt bewijsmateriaal aangevoerd dat de resultaten van Tempus ter beschikking zijn gesteld van de zogenoemde "Verenigingen voor onderwijs en onderwijsmethodes", speciale organen die op basis van een bottom-up benadering onderwijsnormen moeten opstellen.


Two are of particular concern here: generalised acquisition of new skills and the development of innovative approaches to teaching and learning, with particular emphasis on active user-based teaching methods or greater interaction between sectors and levels.

Twee daarvan verdienen in dit verband te worden vermeld: het verwerven van nieuwe vaardigheden voor allen en de ontwikkeling van innovatie in de gebruikte leer- en onderwijsmethoden. Deze leer- en onderwijsmethoden worden gekenmerkt door actieve, op de gebruiker gerichte methoden of door een grotere openheid tussen sectoren en niveaus.


teaching and training bodies to accommodate new learning tools in their programmes and to adapt teaching methods to promote creativity and innovation,

onderwijs- en opleidingsinstellingen om nieuwe leerinstrumenten in hun programma's op te nemen en onderwijsmethoden aan te passen om creativiteit en innovatie te bevorderen


In order to enable teachers to adapt their teaching methods to the evolving needs of learners, there is a need for them regularly to update existing skills and/or develop new ones.

Om leraren in staat te stellen hun onderwijsmethoden af te stemmen op de veranderende behoeften van de leerlingen, moeten zij regelmatig hun vaardigheden kunnen opfrissen en/of nieuwe vaardigheden kunnen ontwikkelen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Evidence is provided here that Tempus results were made available to the so called 'Teaching and Teaching Methods Associations', special bodies responsible for the development of education standards based on a bottom-up approach.

Er wordt bewijsmateriaal aangevoerd dat de resultaten van Tempus ter beschikking zijn gesteld van de zogenoemde "Verenigingen voor onderwijs en onderwijsmethodes", speciale organen die op basis van een bottom-up benadering onderwijsnormen moeten opstellen.


Two are of particular concern here: generalised acquisition of new skills and the development of innovative approaches to teaching and learning, with particular emphasis on active user-based teaching methods or greater interaction between sectors and levels.

Twee daarvan verdienen in dit verband te worden vermeld: het verwerven van nieuwe vaardigheden voor allen en de ontwikkeling van innovatie in de gebruikte leer- en onderwijsmethoden. Deze leer- en onderwijsmethoden worden gekenmerkt door actieve, op de gebruiker gerichte methoden of door een grotere openheid tussen sectoren en niveaus.


ICT is no panacea, but can be conducive to active teaching methods, contribute to better quality teaching and act as a catalyst for change.

Zonder een wondermiddel te zijn, kan de IT-technologie de uitvoering van actieve pedagogieën bevorderen, bijdragen aan onderwijs van betere kwaliteit en een katalysator voor verandering vormen.


ICT is no panacea, but can be conducive to active teaching methods, contribute to better quality teaching and act as a catalyst for change.

Zonder een wondermiddel te zijn, kan de IT-technologie de uitvoering van actieve pedagogieën bevorderen, bijdragen aan onderwijs van betere kwaliteit en een katalysator voor verandering vormen.


Similarly, primary school teachers who are required to teach their pupils foreign languages should be provided with training in languages and teaching methods.

Ook zouden docenten in het basisonderwijs die aan zeer jonge leerlingen levende talen onderwijzen, een taalkundige en methodologische opleiding moeten krijgen.


- laying emphasis on the improvement of spoken skills, the study of language learning strategy and teaching methods and refreshing knowledge of the culture of the country whose language they are or will be teaching,

- de nadruk te leggen op een betere spreekvaardigheid, op een kritische beschouwing van de strategie van het leerproces en de methodologie van het taalonderwijs en op de actualisering van de kennis van de cultuur van het land waarvan de betrokkenen de taal onderwijzen of zullen onderwijzen;


w